Jump to content

SuNSeT

Senior Officers
  • Content Count

    4,001
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    50

Everything posted by SuNSeT

  1. SuNSeT

    Sassy is sick

    Feel better champ! Need ya to help stir the pot around here!
  2. Compile a list for me @Purplez(OD) for whomever completed 3 matches with jsp accounts. If they dont have one get them to pick an item they want and I'll see if I can find it in the 50fg range Shaaaannnkkkuuuuu
  3. Hey happy mommas day to you
  4. SuNSeT

    hello <3

    I think you both are being extremely selfish right now Your kids are practically adults. OD needs you! Jk it sucks to see you go. Totally understand where your comin from. I think it was probably 2 years ago now...but either way that was probably the most fun I've had gaming. Happy to have experienced it with you guys
  5. SuNSeT

    Cya guys

    But...but...the covid gives us more time together... I hear ya man. We had a solid run there for a bit. Especially a few ladders back. Your an awesome dude to shoot the shit with. I feel like you leavin is the opposite of the one man wolf pack speech... Stay in touch of course on jsp. If you get into some other game lmk. Plenty of kids to beat up on in the gaming world...be a shame to do it without us.
  6. SuNSeT

    op ClanOD

    Well you knew this would happen and took the proper steps in ensuring we have a home, so hats off to yourself and those who helped pave the way. Good work!
  7. Us east - clan od Just gotta make sure the bots dont ban ya Otherwise for scbw I found clan x17 was still around...I'm total shit at scbw now...can beat old roommates and that's about it Comps in the shop getting a new screen, closed my laptop with my headphones half inside...but I'll shoot you a PM when I get it back runnin, and we can jam out!
  8. SuNSeT

    Druid gear

    Got some ele lifers 2/3/20fhr 33 life pelt Handful of scs Anyone want for druid?
  9. No prob man, was fun. Gl movin forward
  10. Papas home, its Boner time. Tight underwear or sweatpants optional. Let'er buck or have em chuck. Its your day! Put your foot on their balls and believe in it! PvP  +  PvM teams tomorrow morning. 1 k fg to top team that shows. Tomorrow only. #NutupORshutUP

    1. Sassy

      Sassy

      Welcome home papa lol 😂😂😂

  11. Adding 50fg to each non PvP player(s) that complete 3 matches! ps awesome idea for a tourney, i'll definitely be participating when im home Fly home on the 27th! SuNSeT(OD) Weiser
  12. Well well, you've been around the block my friend. Some of those block trips I was even around for. Life comes first, and no one other then yourself, knows your limitations, and what's in your best interest. We sort of fell out of contact from how much we use to talk. I wish you the best when your battling in the trenches, and will wish you the best when you overcome life's obstacles. Theres a plethora of us here that will take the time to listen and offer advise if you ever feel you need it. Lots of quality individuals here got your back. Leave you with a quote from one of my all time favorites Sometimes your flush, and sometimes your bust. And when your up, it's never as good as it should feel, and when your down, you think you'll never make it back up again. But life goes on, remember that Anyways man, I'm not in your shoes and I cant pretend to know what your going through. But if you ever want someone to chat with, I'm a pretty good listener regardless of how much of an arrogant ass clown I come off as at times. Best of luck
  13. SuNSeT

    Jan Ladder

    Whooped @MooMoo(OD) ass. Didnt even have to tele...because he couldn't move We will reschedule next time I'm around
  14. Havent watched the Oscar's in years and now I remember why. Serving up turd sandwiches 

  15. SuNSeT

    Jan Ladder

    alright moo, sorr about he wait...been boardin and drinkin lots lol, be on today and tomorrow give me a hollar
  16. just logged on to see you exit bnet lol!

    1. Sassy

      Sassy

      Went shop now I’m doing dinner then be on need you’re helping putting skills on my zon for pvp 🙂 

    2. SuNSeT

      SuNSeT

      Haha alright will do. Gotta run to the vet here in a bit

    3. Sassy

      Sassy

      Ok I’m logging on now but il wait on you 🙂 

  17. Fb sorc mirror match is some of the best dueling imo. Its mayhem. I like the idea forsure. I can help put up fg for participation and shit...play 3 complete rounds get 50 fg or somethin.
  18. SuNSeT

    Jan Ladder

    challenge @MooMoo(OD) be on tomorrow, gonna get drunk here pretty soon
  19. Couple flats of MGD, and some cigars. Eatins cheatin
  20. SuNSeT

    Where my hose @

    Forgot to mention my hose is frozen in the pigs swimming pool
  21. I'm up a 100km from cambridge bay nunavut @JR(OD)
  22. Had 4 days straight of minus 60. Coldest it got was minus 68
  23. SuNSeT

    Jan Ladder

    Good stuff...obv we try to keep this a little more relaxed then jsp.. VGO workin yet for fg? Home tomorrow night. I'll be shitfaced though so no gamin till Friday haha Added
  24. SuNSeT

    Jan Ladder

    Well it's not ideal bumping the top dog if the other pup isnt showing to the yard @dubui(OD) @MooMoo(OD)
×
×
  • Create New...