Jump to content

TypeReaL(OD)

Officers
  • Content Count

    3,536
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    44

TypeReaL(OD) last won the day on January 13

TypeReaL(OD) had the most liked content!

Community Reputation

296 Perfect

6 Followers

About TypeReaL(OD)

  • Rank
    The Shattered King :D
  • Birthday 04/16/1989

Previous Fields

  • Country :
    Canada
  • D3 Gamertag
    TyreaLOD#1710
  • Battle.net Accounts
    tyrealOD#1710
  • Playstation Network Name
    TypeReaL17

Contact Methods

  • AIM
    rugbyguitarist16
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    The east Coast of Canada

Recent Profile Visitors

8,112 profile views
  1. dsc_2480.jpg

     

    GOD DAMN IT WHYS IT LOOK SO GOOD im supposed to be a bowtie til I die kinda person

  2. licks lips hell fucking yeah baby I think ill make a story about either breaking @Aerineth(OD)s favorite coffee mug or @Terras favorite drinking goblet and then the journey to replace it before they figure out it was me
  3. Looks like I just got a free anni if im not allowed sex am I allowed gratuitous violence?
  4. do you own Dragon ball fighter Z

    1. Show previous comments  1 more
    2. TypeReaL(OD)

      TypeReaL(OD)

      been playing it for a month or so oh shit your xbox not ps4 haha was gonna say we should throw down

    3. DBZ(OD)

      DBZ(OD)

      my kids are probably better at it than i am lol

      I try to stay away from the xbox because we all know PC is the master race. :grin:

    4. TypeReaL(OD)

      TypeReaL(OD)

      ive gotten pretty good with Beerus

  5. TypeReaL(OD)

    Gear for those that need it!

    should be enuf boots for the entire clan after that pack i bought a bit ago LOL
  6. TypeReaL(OD)

    Plans for 2019

    Well im not smoking anymore dabs .... but I sure as hell aint smoking any less probs gonna buy a car for drag racing OHHHH this is about a game right here is where someone would just quit while their ahead but oh well oops sorry dad ^
  7. MAN who woulda thought making tea was so dangerous @Sassy makes it seem sooooo easy noo the tea bag explodes tea goes everywhere the cat laughs and im left to clean up

    1. Sassy

      Sassy

      Lol that was funny 

    2. Sassy

      Sassy

      Let me tell you YOU ever made me tea from the microwave I’d beat you up 😂😂😂

    3. TypeReaL(OD)

      TypeReaL(OD)

      I was High and it seemed like a good Idea HAHAHA

  8. TypeReaL(OD)

    OD Make a Bimbo contest

    You know what that means .... Hes going thru the fucking wall
  9. TypeReaL(OD)

    OD Make a Bimbo contest

    hell yah haha I should not sleep sat after work thats technically sunday so i win 😄
  10. TypeReaL(OD)

    Clan Award Nominations - January 2019

    If @Ray(OD) beats me in jokester I will literally put myself thru the fucking wall
  11. im being extradited to finland for apparent death threats towards their junior hockey team, HOW are you gonna get me outta this mess !?

  12. TypeReaL(OD)

    Greetings from an Atlantic Canadian

    Schooner to get yah there sooner when I used to drink 😄
  13. How to play Bo4 like a pro

    1. Lobby hop FIND them noobs

    2. learn how to spawn trap

    3. rinse and repeat and in No time at all youll have god like stats just like k3

  14. TypeReaL(OD)

    OD Movie Challenge!

    I was a huge nobou fan in high school it was so easy haha
×